عکس متفاوت نرگس محمدی

 

 

 

 

 

به ادامه مطلب بروید...

ام پی تری طرح آرم اپل (سیب)new mp3 ipod apple 

 

نرگس محمدی بازیگر موفق سینما و تلویزیون کشور که موفقیت خود را با بازی در سریال ستایش می داند,این سریال را از محبوب ترین کارهای هنری اش یاد می کند.
نرگس محمدی در برنامه های گذشته زنده رود شبکه اصفهان حضور داشت و در مورد این سریال و ویژگی های که در این سریال داشت چنین گفت:من با خیلی از قسمت های این سریال زندگی کردم خیلی از سکانس ها بود که به صورت طبیعی گریه می کردم,رابطه دختر و مادر,دختر و پدر برای من بسیار ارزش داشت و خیلی مواقع می شد که غم و اندوه سریال برای من هم سنگینی داشت ولی خب یک موضوع طبیعی هستش و شاید برای خیلی ها اتفاق افتاده باشد که آرزو می کنم هیچ خانواده چنین غمی نداشته باشد. 

 

 

Persianv.com At site 

 

ساعت LED مدل Iron Samurai

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد